Achiziţie echipamente IT

Publicat în categoria : Achiziții

Data: 25.07.2018
ASOCIAȚIA VALORI DOBROGENE, cod de identificare fiscală 28268640, cu sediul în localitatea Tulcea, strada Elena Doamna, nr.17A, județ Tulcea, cod poștal 820065, România, telefon 0240506300, fax 0240506301, poștă electronică contact@asvd.ro, Lider de proiect (LP1), organizează procedura de Achiziție directă de echipamente IT, conform Ordinului Ministrului Fondurilor Europene nr. 1284/2016 privind aprobarea Procedurii competitive aplicabile solicitanților/beneficiarilor privați pentru atribuirea contractelor de furnizare, servicii sau lucrări finanțate din fonduri europene, pentru proiectul POCU/298/3/14/Operațiunea compozită 3.1, 3.2, 3.3, 3.4, 3.5, și 3.6. cu titlul ALEGE SĂ DEVII UN PROFESIONIST, SMIS 120422.

Informațiile sunt detaliate în document anexat: Specificatii tehnice.


Pași

Publicat în categoria : Informări

Ce va trebui să faci:

1 Să vii să vorbești cu noi pentru a clarifica dacă te poți înscrie în proiect.

Principalele condiții sunt:

  • Să ai domiciliul într-unul din județele: Tulcea, Galați, Brăila, Constanța;
  • Să ai minim 25 de ani împliniți, maxim 65 ani;
  • Să nu ai un loc de muncă și să-ți dorești unul;

Acestea sunt cele mai importante condiții. Pe lângă acestea mai sunt niște condiții secundare pe care ți le vom aduce la cunoștință în cadrul discuțiilor personale. Tu ești singura persoană care va alege dacă le poate îndeplini sau nu.
Dacă nu poți veni la sediul nostru nu te întrista. Venim noi la tine să vorbim. Trebuie doar să ne dai adresa localității tale și ne vom întâlni acolo, la Primărie sau în altă locație publică.

2 Să te înscrii

Asta înseamnă că tu, cu ajutorul nostru, vei completa niște formulare și vei depune niște documente personale.
Acestea vor fi verificate apoi de un expert și, dacă sunt corecte, complete și mai sunt locuri disponibile vei deveni un membru al proiectului nostru.

Vorbim de locuri disponibile pentru că avem un număr limitat de înscrieri deci una dintre reguli va fi Primul venit. Primul servit.

3 Să participi la acțiunile programate

Principalele acțiuni pe care le vom derula pentru tine sunt:

  • Consiliere psihoprofesională
  • Formare profesională, cu recunoașterea diplomei în spațiul UE, într-una dintre următoarele profesii:
    • Operator introducere, prelucrare și validare date;
    • Cameristă;
    • Contabil;
    • Electrician centrale
    • Electrician constructor
  • Mediere profesională pentru angajare, inclusiv în spațiul UE
  • Angajare prin crearea propriului PFA

În acest moment trebuie să dai dovadă de foarte multă responsabilitate și, „mort copt”, să vii la acțiunile programate pentru tine pentru că noi îți vom pune la dispoziție oameni, timp, suflet și alte surprize. Toate acestea solicită cheltuieli și ar fi păcat să ne pui să le facem fără rost și tu să lipsești, pentru că există riscul să le plătești chiar tu.

4. Să accepți să comunici cu noi

În toată perioada aceasta și șase luni după ce ai terminat de îndeplinit ceea ce ți-am propus va trebui să fii de acord să vorbești cu noi. La telefon, prin email sau la întâlniri față în față trebuie să ne auzim și să ne întrebăm de viață și sănătate că așa șade bine unor cunoștințe.

Pe scurt:

Nu uita. Unii oameni au urcat cele mai înalte culmi muntoase singuri, făcând față celor mai grele provocări ale naturii și știm cât de imprevizibilă este mama Natură. Au reușit însă pentru că ei și-au dorit și au ales această provocare.
Tu nu vei fi singur ci vei fi sprijinit de noi dar, pentru a reuși să ajungi la capăt, trebuie să-ți dorești și să alegi acest drum.
Dacă tu nu te încadrezi în condițiile noastre dar cunoști oameni care au nevoie de acest sprijin spune-le despre noi și despre proiect. Vom face tot posibilul să-i ajutăm.

În curând vom reveni cu detalii privind datele noastre de contact.


NE PREGĂTIM

Publicat în categoria : Informări

Ne pregătim să lansăm activitățile de susținere pentru oamenii din județele Tulcea, Galați, Brăila și Constanța, ce aleg să se dezvolte personal și profesional.
Ne pregătim să contribuim la schimbare oferind șanse celor care și le doresc.
Ne pregătim să ne împrietenim cu voi, să vă ascultăm, să vă răspundem și să mergem pe drum împreună.
Ne pregătim să ieșim, din nou, din zona de confort și să facem față unor noi provocări.
Ne pregătim să evoluăm ÎMPREUNĂ CU VOI.

AȘADAR VĂ INVITĂM SĂ ÎNCEPEȚI ȘI VOI SĂ VĂ PREGĂTIȚI!

Gândiți-vă dacă vă place ceea ce sunteți în prezent.
Gândiți-vă dacă v-ați atins limitele sau puteți mai mult.
Gândiți-vă dacă aveți poftă de învățat ceva nou.
Gândiți-vă dacă aveți chef de muncă.
Gândiți-vă care ar fi scopul vostru în această viață.
Gândiți-vă un moment doar la voi. Unde sunteți și ce ați ajuns? Oare este ceea ce v-ați propus?
Gândiți-vă!


Achiziție videoproiector

Publicat în categoria : Achiziții

Data: 10.07.2018

SC MARITIME INDUSTRY ELECTRIC SERVICE SRL, cu sediul social în Municipiul Tulcea, strada Debarcaderului, nr. 5, Hala Servicii și depozitare, camera nr. 8, etaj 1, județ Tulcea, înregistrată la Registrul Comertului Tulcea sub numărul J36/102/2007, cod fiscal RO 21212219, telefon 0240/536679, în calitate de Partener proiect (P2), organizează procedura de Achiziție directă video proiector, conform Ordinului Ministrului Fondurilor Europene nr. 1284/2016 privind aprobarea Procedurii competitive aplicabile solicitanților/beneficiarilor privați pentru atribuirea contractelor de furnizare, servicii sau lucrări finanțate din fonduri europene, pentru proiectul POCU/298/3/14/Operațiunea compozită 3.1, 3.2, 3.3, 3.4, 3.5, și 3.6. cu titlul ALEGE SĂ DEVII UN PROFESIONIST, SMIS 120422.

Informațiile sunt detaliate în document anexat: Specificatii tehnice.

Clarificare 1:
Luna calendaristică de depunere a ofertelor este luna iulie (07) 2018. Dintr-o regretabilă eroare de redactare în specificațiile tehnice a fost trecută luna iunie (06). Ziua limită de depunere va rămâne nemodificată.

Modificare procedură achiziție:
Termenul de depunere de oferte de preț pentru prezenta procedură se modifică de la data inițial stabilită, de 16 iulie 2018, la data de 23 iulie 2018, deoarece nu s-au primit oferte de preț.
Celelalte date cuprinse în documentația atașată rămân neschimbate.


Achiziție tablă magnetică

Publicat în categoria : Achiziții

Data: 10.07.2018

SC MARITIME INDUSTRY ELECTRIC SERVICE SRL, cu sediul social în Municipiul Tulcea, strada Debarcaderului, nr. 5, Hala Servicii și depozitare, camera nr. 8, etaj 1, județ Tulcea, înregistrată la Registrul Comertului Tulcea sub numărul J36/102/2007, cod fiscal RO 21212219, telefon 0240/536679, în calitate de Partener proiect (P2), organizează procedura de Achiziție directă tablă magnetică, conform Ordinului Ministrului Fondurilor Europene nr. 1284/2016 privind aprobarea Procedurii competitive aplicabile solicitanților/beneficiarilor privați pentru atribuirea contractelor de furnizare, servicii sau lucrări finanțate din fonduri europene, pentru proiectul POCU/298/3/14/Operațiunea compozită 3.1, 3.2, 3.3, 3.4, 3.5, și 3.6. cu titlul ALEGE SĂ DEVII UN PROFESIONIST, SMIS 120422.

Informațiile sunt detaliate în document anexat: Specificatii tehnice.

Clarificare 1:
Luna calendaristică de depunere a ofertelor este luna iulie (07) 2018. Dintr-o regretabilă eroare de redactare în specificațiile tehnice a fost trecută luna iunie (06). Ziua limită de depunere va rămâne nemodificată.

Modificare procedură achiziție:
Termenul de depunere de oferte de preț pentru prezenta procedură se modifică de la data inițial stabilită, de 16 iulie 2018, la data de 23 iulie 2018, deoarece nu s-au primit oferte de preț.
Celelalte date cuprinse în documentația atașată rămân neschimbate.