VREI SĂ MUNCEȘTI PE VASE DE CROAZIERĂ sau ÎN HOTELURI DE LUX?

Publicat în categoria : Informări

Începe cu pregătirea ta profesională!

Noi te învățăm, GRATUIT, să excelezi în ocupația CAMERIST/Ă HOTEL.

Cu noi poți face un curs GRATUIT în ocupația CAMERIST/Ă HOTEL, nivel calificare. Cursul este acreditat de Ministerul Educației și este recunoscut în Uniunea Europeană. Cursul are modul de limba ENGLEZĂ și te învață să vorbești în engleză la un nivel minim pentru a te descurca în ocupația de CAMERIST/Ă.

Totul este GRATUIT pentru persoanele fără loc de muncă, aflate în șomaj sau persoane inactive.

Numărul de locuri este limitat la 30 persoane din județele TULCEA, GALAȚI sau CONSTANȚA.

Primul venit Primul servit!

Nu rata această șansă UNICĂ! Îndeplinește-ți visele!
Condiții de înscriere la cursul de CAMERISTĂ:
= minim 8 clase finalizate;
= minim 25 de ani împliniți;
= lipsa unui loc de muncă;
= domiciliu în județul Tulcea, Constanța sau Galați;
Vă puteți înscrie indiferent dacă sunteți de sex feminin sau de sex masculin.

Nu pierde șansa de a te forma într-o ocupație cu un orizont extins de angajare, inclusiv pe nave de croazieră sau în hoteluri de lux unde poți fi plătit cu sume între 1300 și 3000 euro, unde ai oportunitatea de a călători, de a vizita cele mai frumoase orașe din Europa și de a cunoaște oamenii noi de naționalități și culturii diferite.

Contactează-ne pentru detalii și programarea înscrierii la curs la telefon: 0727330638 sau 0721278421.



AUTORIZAREA FUNCȚIONĂRII

Publicat în categoria : Antreprenoriat

Orice structură economică înregistrată la Oficiul Registrului Comerţului pentru a demara derularea unei activități economice, are obligația, după obținerea certificatului de înregistrare conţinând codul unic de înregistrare sau, după caz, la data eliberării certificatului de înscriere de menţiuni sau înainte de începerea unei activităţi care necesită autorizare, de a obtine autorizația de funcționare. Prin autorizarea funcționării o structură economică își asumă îndeplinirea unui set de condiții minime obligatorii, reglementate juridic, pentru derularea respectivei activități.

Legal, prin autorizarea funcţionării se înţelege asumarea de către solicitant a responsabilităţii privitoare la legalitatea desfăşurării activităţii, prin depunerea unei declaraţii pe propria răspundere. Oficiul registrului comerţului va elibera solicitantului un certificat constatator care atestă înregistrarea declaraţiei pe propria răspundere că îndeplineşte condiţiile de autorizare pentru activitatea sau obiectivul precizat.
In cazul în care solicitantul nu desfăşoară, la sediul social principal sau secundar, activităţile prevăzute în actul constitutiv sau modificator, o perioadă de maximum 3 ani, va depune o declaraţie pe propria răspundere în acest sens. O dată cu eliberarea certificatului de înregistrare sau de înscriere de menţiuni, oficiul registrului comerţului va elibera solicitantului un certificat constatator care atestă că s-a înregistrat declaraţia pe propria răspundere şi că nu este necesară autorizarea funcţionării.

În baza declarației pe propria răspundere privind îndeplinirea normelor de funcționare, autoritățile publice competente vor efectua un control privind conformitatea celor declarate, pentru:

1) actul de autorizare sanitară, emis de direcţiile de sănătate publică teritoriale din subordinea Ministerului Sănătăţii sau de ministerele cu reţea proprie de sănătate publică;

2) actul de autorizare veterinară, emis de direcţiile veterinare şi pentru siguranţa alimentelor teritoriale sau, după caz, de Autoritatea Naţională Sanitară Veterinară şi pentru Siguranţa Alimentelor sau de ministerele cu reţea veterinară proprie;

3) actul de autorizare de mediu, emis de autorităţile publice teritoriale de protecţie a mediului din subordinea Ministerului Mediului şi Gospodăririi Apelor;

4) actul de autorizare din punct de vedere al protecţiei muncii, emis de inspectoratele teritoriale de muncă din subordinea Ministerului Muncii, Solidarităţii Sociale şi Familiei.

Cererile de autorizare a funcţionării se depun la Oficiul Registrului Comerţului de pe lângă Tribunalul din judeţul pe a cărui rază solicitantul îşi are stabilit sediul social principal sau secundar, la înregistratea structurii ori la momentul deschiderii unui sediu secundar, sau pe parcursul funcționării, ori de câte ori intervine o modificare în cele declarate anterior.

Pe lângă autorizarea funcționării de la Registrul Comerțului, prezentată mai sus, exista multe alte situații în care sunt cerute avize, autorizații, licențe de funcționare foarte variate.

Spre exemplu:
• Case de schimb valutar = autorizația de funcționare emisă de Banca Naționala a României ;
• Societăți de asigurare și reasigurare = aviz de la Comisia de Supraveghere a Asigurărilor
• Societăți de turism = licența de turism emisă de Ministerul Turismului
• Operatiuni vamale = autorizație emisă de Direcția Generală a Vămilor
• Paza obiectivelor, bunurilor, valorilor = aviz emis de Ministerul de Interne și autorizație eliberată de Inspectoratele județene de politie
• Societăț de arhitectură – cel putin un asociat este membru în Ordinul Arhitectilor din Romania cu drept de semnatura si este înscris în Tabloul National al Arhitectilor la sectiunea 1-arhitecti;
• Servicii în domeniul protecției muncii = abilitare Ministerul Muncii și Solidarității sociale
• Comerț = Autorizația de comercializare a diferitelor produse; Autorizatia de funcționare, eliberată de Primăria din sectorul unde va funcționa activitatea;
• Servicii alimentare = Autorizarea sanitar veterinară emisă de către Direcția Sanitar Veterinară și pentru Siguranța Alimentelor de pe raza căreia funcționează respectiva unitate alimentara.

În concluzie, la momentul la care vă decideți să deschideți o activitate economică într-un anumit domeniu, anterior trebuie să verificați lista de autorizații obligatorii pe care va trebui să le obțineți, pentru a asigura conformarea la normele legale din domeniul respectiv și a evita penalizarea neconformităților.


LOCURI DE MUNCĂ DISPONIBILE Ianuarie 2019

Publicat în categoria : Informări

LOCURI DE MUNCĂ DISPONIBILE
LISTA AFERENTĂ LUNII: Ianuarie 2019

Membrii grupului țintă interesați de angajarea pe unul dintre locurile de muncă  disponibile sunt rugați sa ne comunice, pentru a înainta CV-ul către Angajator.

Descarcă lista posturi de muncă 13.01.2019


PAȘI PENTRU ÎNFIINȚAREA UNEI FIRME DE TIP S.R.L. (SOCIETATE CU RĂSPUNDERE LIMITATĂ)

Publicat în categoria : Antreprenoriat

Primul pas constă în înțelegerea tipului de documente ce trebuie incluse în dosarul de înființare al firmei și sursa de unde pot fi acestea procurate, cu completarea și redactarea lor corespunzătoare.
Aceste acte sunt:

Categorie acteSursa lor
Dovada verificării disponibilităţii şi rezervării firmei (original)Formular ORC, identificat fizic la ghișeu sau pe site-ul www.orc.ro.
Se completează de asociați, se depune și se eliberează Rezervarea de nume.
Cererea de înregistrare (original) Formular ORC, identificat fizic la ghișeu sau pe site-ul www.orc.ro.
Anexa 1 privind înregistrarea fiscalăFormular ORC, identificat fizic la ghișeu sau pe site-ul www.orc.ro.
Declaraţia-tip pe propria răspundere semnată de asociaţi sau de administratori din care să rezulte că persoana juridică îndeplineşte condiţiile de funcţionare prevăzute de legislaţia specifică în domeniul sanitar, sanitar-veterinar, protecţiei mediului şi protecţiei muncii pentru activităţile precizate în declaraţia-tipFormular ORC, identificat fizic la ghișeu sau pe site-ul www.orc.ro.
Actul constitutiv (original) Formular redactat de ofițerii ORC, cu programare prealabilă, sau
Formular redactat de Avocat/jurist sau
Model completat de asociat pe propria răspundere după modele preexistente.

Actul Constitutiv trebuie să conţină următoarele informaţii: datele de identificare a asociatului/asociaţilor, forma de organizare, denumirea societăţii, specificarea sediului social, sediul secundar (în cazul în care există mai multe puncte de lucru), obiectul de activitate principal şi activităţile secundare, Capitalul social şi cota de participare a asociaţilor la profit şi pierdere, desemnarea administratorului care are un mandat pe o perioadă stabilită de asociaţi ce poate fi nelimitată sau limitată.
Documentul care atestă dreptul de folosinţă asupra spaţiului cu destinaţie de sediu social (copie) cum ar fi: contract comodat; contract de închiriere; realizat între deţinătorul imobilului şi firma.Formular redactat de Avocat/jurist sau
Model completat de asociat pe propria răspundere după modele preexistente.
Dacă este cazul: avizul privind schimbarea destinaţiei imobilelor colective cu regim de locuinţă, prevăzut de Legea nr. 230/2007Formular ORC, identificat fizic la ghișeu sau pe site-ul www.orc.ro.
Se completează de reprezentantul asociației de proprietari și de vecinii direcți ai spațiului alocat sediului social.
Cererea adresată ANAF în vederea obţinerii certificatului emis de administraţia financiară competentă, care certifică faptul că pentru imobilul cu destinaţie de sediu social nu a fost înregistrat un alt document pentru înstrăinarea dreptului de folosinţă asupra aceluiaşi imobil, cu titlu oneros sau gratuit Formular ORC, identificat fizic la ghișeu sau pe site-ul www.orc.ro
Dovezile privind efectuarea vărsămintelor aporturilor subscrise de asociaţi la capitalul social (copiiFormular eliberat de Banca, după depunerea capitalului social. Acesta trebuie să fie de minim 200 de lei, divizat în părţi sociale cu o valoare nominală de cel puţin 10 lei fiecare

La Bancă asociații se prezintă cu un exemplar din Actul Constitutiv..
Declaraţiile date pe propria răspundere, după caz, de către fondatori/administratori/cenzori sau persoane fizice reprezentante ale persoanei juridice numită administrator sau cenzor, din care să rezulte că îndeplinesc condiţiile legale pentru deţinerea acestor calităţi (original) Formular redactat de ofițerii ORC, cu programare prealabilă, sau
Formular redactat de Avocat
Actele de identitate ale fondatorilor, administratorilor, cenzorilor sau auditorilor persoane fizice (copie);Asociat firmă
Specimenele de semnătură ale reprezentanţilor societăţii (original) Formular redactat de ofițerii ORC, cu programare prealabilă.

Pasul 2 constă în introducerea tuturor documentelor enumerate, completate corespunzător, într-un dosar cu șină și depunerea dosarului la ORC pentru înregistrare firmă. Depunerea dosarului se finalizează cu plata taxei de înregistrare a firmei şi a tarifului de publicare în monitorul Oficial.

Prin proiect asigurăm suport GRATUIT persoanelor fără loc de muncă interesate în înființarea propriei firme în întocmirea dosarului de înregistrare prin completarea împreună a formularelor standard, a actului constitutiv, a contractelor de comodat sau închiriere și asistarea completării declarațiilor obligatorii în fața ofițerului ORC.